C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Kawan atau lawan ?
Rabu, 28 Mac 2012 • 12:02 PG • 0 comments





 Hi , back to title Kawan atau Lawan . Hurmmm , saya mempunyai kawan yang bernama tett dan tuttt . biar lah rahsia namanyaa . (Y)  kawan atau lawan . maksud saya kawan atau musuh . saya mempunyai dua kawan yang suka sangat-sangat buat saya sakit hati dan suka buat saya malu depan khalayak orang ramai :'> masa tu hari jumaat dan ustaz buat bacaan yassin pagi tu. sementara kami kaum hawa menunggu kaum adam solat hajat . saya membelek-belek muka surat yassin tu . dan saya baca arti-arti yassin . ada pulak makhluk tuhan ni bahan-bahan saya , ketawakan saya . saya dengan perasaan sedih hanya mampu berdiam dan bersabar. saya baca lagi arti yassin tu . dyorang cakap kuat-kuat ''apahal kau rajin sangat baca yassin, bak sini bagi aku. apa yang best sangat''

 saya pun dalam diam , tunduk kan kepala dan menitis air mata sedikit demi sedikitt. hurmm , apa maksud dyrang semua ni buat saya macam ni? nak bagi saya sedih untuk ingatkan masalah saya dan kisah silam saya . nak saya ingatkan seseorang yang telah pergi melihat syurga? Ya Allah harap-harap pintu hati dyrang terbuka . saya sayangkan dyrang macam adik dan kakak saya sendiri . tapi dyrang anggap saya ni bahan untuk dibuat ketawa. maaf saya bukan macam tu. sampai saat saya akan membenci mereka seperti mana saya akan membenci seseorang yang membuatkan saya sakit hati . sampai bila-bila saya akan membenci mereka. sampai akhir hanyat ='>

Hanya tuhan sahaja yang tahu betapa pedih nyaa hati saya apabila disakiti . tidak dihormati . dalam hati saya kata ''kau boleh buat aku macam ni , takkan aku tak boleh'' yeaahhh , ini kata hati saya . tapi saya tak sampai hati . sebab saya sayangkan kawan saya . walau seteruk mana dia bahan saya , walau seteruk mana dia malukan saya , saya tetap anggap dia kawan saya . kawan sampai akhir nyawa saya ="/ kawan bukan untuk dibahan . kawan bukan untuk dijadikan lawan . tapi kawan untuk menasihati dan boleh membimbing kitaa ke jalan yang benar . bukan kawan untuk merosakkan kehidupan dan akal minda kitaa ='>




PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Bukan nak perli
  • Kalau aku seorang lelaki
  • Be mine
  • Happy 2 weeks .
  • kawan , aku rindu kau teramat :\
  • si dia berubah :\
  • Happy birthday Muhd Ashraff
  • special gift for me :>
  • Hi , soley soley~~
  • Perasaan tak boleh dikawal