C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Be mine
Isnin, 5 Mac 2012 • 6:58 PG • 0 comments

Woww O.o ! what is it "Be Mine" ? Lol -.-' forget the title . saja-saja buat nama title cenggituw . Nak tahu cinta datang dari mana ? dari mata turun kejiwa . hewhew *najwa latif - carta hati* Loyar buruk . saja buat-buat happy padahal hati tengah merajuk dengan si dia . nak tanya sesuatu . sekarang susah kan nak dapat lelaki yang sayangkan kita . satu soalan kenapa lelaki sekarang dah pandai menangis kerana makwa dia sendiri? i mean menagis kerana wanita yang meraka sayang . 

Tutup mata *,* sambil buat muka omeyy . hewhew . Saya rasa serba salah sebab buat pakwa saya menitiskan air mata kerana saya . kengkadang kan pakwa saya ni saja memerli *kbye saya nak hentuk-hentuk kepala dekat dinding* kayy ayat saya . dia tiru . Saya malu lah kena perli dengan dia . tutup muka dengan teddy bear yang omeyy gitueww . -.-'

Bukan sengaja nak update entry macam ni . cuma nak tanya dan nak tahu . baru pertama kali kutt dapat pakwa yang sanggup mengalirkan air mata nya untuk wanita yang dia sayang . seriusly susah nak dapat lelaki yang cenggituw . tak bermakna lelaki yang menitiskan air nya untuk seorang wanita yang dia sayang BAPOKK * no . like my boyfriend . okayy . walaupun banyak kali member saya sendiri kutuk pakwa saya , saya tak pedulikk . apa saya kesah . selalunya mamat yang berambut pacak-pacak macam rambut ayam jantan tu , itu lah yang tak pernah hargai cinta kita . itu lah lelaki yang tak setia .

Bagi saya lelaki yang setia . ciri-ciri nya  Taat kepada perintah ALLAH . Sayang ibu bapa dan keluarganya . Tidak pernah meninggalkan solat . tak berani untuk menyentuh perempuan kerana bukan munghrim . suka menasihat kesalahan kita dan seorang yang pemalu . Kayy perubahan terhadap diri saya sendiri menutup aurat sepenuhnya . bukan sebab pakwa saya . dah sampai nya pintu hati saya terbuka untuk berubah atas segala keburukkan saya yang lepas .




PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Happy 2 weeks .
  • kawan , aku rindu kau teramat :\
  • si dia berubah :\
  • Happy birthday Muhd Ashraff
  • special gift for me :>
  • Hi , soley soley~~
  • Perasaan tak boleh dikawal
  • cinta sejati dalam islam
  • KISAH SEORANG KRISTIAN MASUK ISLAM
  • maafkan saya sebab :'(