C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
kawan , aku rindu kau teramat :\
Khamis, 23 Februari 2012 • 3:54 PG • 0 comments
Hi . salam sejahtera ^_^ saya nak kongsi kerinduan saya dengan my bff kenal dari form1 . but form3 dah berpisah . sebab dia dah pindah sekola dekat klang :'> syira i really love and miss you. kau kawan terhebat aku . kau lah yang selalu backup aku if ada senior-senior sound aku , kau lah yang selalu buat aku happy dan kau lah segalanya kawan aku . kalau dapat sekali aku jumpa kau , seriusly aku nges . bahkan aku taip ni pun menitis je air mata untuk kau . rindukan kau . rindu nak dengar kau buat kecoh dalam kelas . 

kadang-kadang aku rasa geng kita berkurangan . bila aku duduk belakang sekali , aku mesti tengok tempat yang kau duduk . lepas tu mula lah mengelamunkan kau , selalu if ada gosip kau panggil aku suruh berkumpul dengar gosip kau . :\ syira , kau nak tahu tak aku sedih sangat , orang yang aku minat dan orang yang aku sayang sekarang kawan aku sendiri pun suka dia weh :'( Hemmm .

syira , please help me . aku minta tolong . setiap hari aku jelly sebab pompuan tu asyik nak bagitahu aku je yang dia minat dan suka pakwa aku :9




PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • si dia berubah :\
  • Happy birthday Muhd Ashraff
  • special gift for me :>
  • Hi , soley soley~~
  • Perasaan tak boleh dikawal
  • cinta sejati dalam islam
  • KISAH SEORANG KRISTIAN MASUK ISLAM
  • maafkan saya sebab :'(
  • Rindukan arwah bf saya :'(
  • Akak ipar saya :>