C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Happy 2 weeks .
Ahad, 26 Februari 2012 • 3:59 PG • 0 comments
Hi , selamat malam . angkat kening sambil buat muka omey omey gituw . Hewhew . selamat saya bercinta dengan Noor Asyiq bin Noor Azli . Iaitu budak baru disekola saya . Haha . Banyak dugaan yang saya dapat sebelum saya mula mencintai Noor Asyiq dan sebelum saya dapat merasa kasih sayang dia . biasa mula-mula sebelum nak takle seseorang mesti lah kena selidik yang dia tu macam mana . dah berpunya ke belum , sifat dia macam mana . Yeaahhh . akhirnya saya dapat tahu semuanyaa .

Noor Asyiq seorang yang pemalu , pendiam , seorang yang aktif suka dan seorang yang malas nak pergi koko^^ Hewhew . dia seorang yang rajin pergi sekola . rajin pergi kelas tambahan dan yang paling penting dia sangat mencintai ALLAH . sifat nya yang sangat saya suka , seorang yang setia kepada ibubapa , Allah , rakan2 , keluarga dan kekasih nya . 

Sudah dua minggu bercinta dengan dia dan menjadi kekasih dia . kami berdua tak pernah berjumpa . Woww ! seriusly ? tak percaya ? Yeaahh i'm seriusly . kami tak pernah berjumpa . mula-mula nyaa hubungan kami di rahsia kan . biasa budak pemalu takutt hubungan nya kepoh2 . Kayy lama-lama terbongkar jugakk . dia pun rasa malu gila-gila. lepas hubungan dah semua orang tahu , ada seorang perempuan ni dia shokk dekat Asyiq . Wahhh saya jelly . saya merajuk -.-' 

And then dia pujuk saya face to face . Wahh , kayy first time pandang muka dia . first time bercakap dengan dia berdepan :O rasa malu di hati mula rasa hilang . mulamula dia nak pujuk saya pun dia ada lah malumalu juga . lepas tu member saya kata '' kau ni asyiq tak gantle langsung'' . dia dengar ayat tu dia terus pergi dekat saya and then terus pujuk . Woww , saya terkejutt . tapi buat pengetahuan korang kami tak pernah bersentuhan . 

Lagipun kami still ingat Allah . kami still orang islam . kami bukan muhrim . walaupun saya dulu teruk tak ingat dosa . but now azam baru saya untuk berubah memang ada . untuk bertaubat . ingat dosa -.-' saya rasa pintu hati saya sudah terbuka untuk taubat . untuk ingat siapa ALLAH sebenarnya :)




PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • kawan , aku rindu kau teramat :\
  • si dia berubah :\
  • Happy birthday Muhd Ashraff
  • special gift for me :>
  • Hi , soley soley~~
  • Perasaan tak boleh dikawal
  • cinta sejati dalam islam
  • KISAH SEORANG KRISTIAN MASUK ISLAM
  • maafkan saya sebab :'(
  • Rindukan arwah bf saya :'(