C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Happy birthday Muhd Ashraff
Khamis, 16 Februari 2012 • 6:01 PG • 0 comments
Hi , happy birthday to achap ghani . semoga panjang umur dan dimurahi rezeki . saya harap hubungan kita sampai ke akhir nyawa , insyaALLAH kalau Allah izin kan kita bersama . jodoh dan ajal semua ditangan tuhan . kayy nak story pasal tadi nak bagi dia something yang saya beli tak lah mahal sangat , benda tu jelah yang mampu saya bagi dekat dia . lagipun benda tu lah saya boleh tengok dia pakai setiap hari . -.-'

tadi balik sekola terus texting dia . dalam pukul 3.30 petang . suruh dia datang depan rumah saya . okayy dia dah datang . tapi bukan depan rumah lah . berdekatan depan rumah , tempat yang luas untuk memperkenakan dia . bila dia dah sampai , dia texting saya yang dia dah sampai . kayy dia terus pergi dekat saya dan terus senyum . saya pun senyum punya senyum , ada dua mamat ni , member dia last2 mamat tu senyum punya senyum dia kena baling telur . euwww busukk nyaa sayang saya ni ^^ saya cakap dekat dia .

lepas tu ketawa punya ketawa dia kata dia nak balik . sebab busukk . HAHAHA . saya tak bagi lagi hadiah nyaa . saya ketawa dia pun ketawa . dia cakap cepat lah abang nak balik ni . saya tetap tak bagi hadiahnyaa , saya kata taknak bagi lah orang tu busukk bau telur. balik pergi goreng dulu . lepas tu dia ketawa . HAHAHA . sumpah lawakk gilaa . then kesian tengok dia telur tu dah melekit2 dekat kepala dia saya bagi then dia terus balik . 

Haha *sayang , balik jangan lupa goreng telur tu* ketawa kaw2 . sumpah pertama kali tengok dia happy macam ni . selama ni tak pernah tengok dia ketawa kuat2 . tak pernah tengok dia senyum lebar . nak bagitahu kau yang ketiga aku sayang :* auww . 


PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • special gift for me :>
  • Hi , soley soley~~
  • Perasaan tak boleh dikawal
  • cinta sejati dalam islam
  • KISAH SEORANG KRISTIAN MASUK ISLAM
  • maafkan saya sebab :'(
  • Rindukan arwah bf saya :'(
  • Akak ipar saya :>
  • cry and cry .
  • Al- Fatihah :'(