C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Hi , soley soley~~
Sabtu, 4 Februari 2012 • 1:33 PG • 0 comments
Hi apa khabar semuanyaa . okayy ada yang baru bangun kan2 . good morning walaupun sekarang dah petang . perli ni. saya perli korang2 yang bangun lambat ni. Hwhew. tak mahu terasa. saya suka bergusau. saya rindu dekat blog ni. kesian. lama tak update story2. just tuka2 lagu je. maaf lagi sekali. korang semua sihat ? disini saya ingin memberitahu saya sudah berpunya :) okayy batak * disebab kan boring tak tahu nak update status apa . update lah status batak dengan boyfie yang saya sayang nih .

nama dia muhd asyraf bin ghani . okay saya tak suka bersweet2 dengan dia. sebab dia kasar. saya takutt . and then dia ni jenis panas baran yang melampau. tak kira lah pompuan or lelaki. then dia ni kuat cemburu . Haha . cemburu dia mengalahkan org dah kawen . sakai tak sakai kan* tetttt -.-' kekasaran dia sangat menyakit kan hati saya. setiap pagi naik2 bus dia duduk sebelah saya. okayy saya lah orang pertama pagi2 dah kena bahan dengan boyfie sendiri. lepastu bila balik sekola kadang2 kena siku dengan dia . kayy takpa . saya tak pernah nak marah dia .

then bila ajak jumpa dia dekat cc mentari . kadang2 dia pula kena bahan . then tak pasal2 diketawakan oleh member2 dia. kesian kau sayang. hahaha. kena bahan bukan kena bahan bahaya . saya bahan dia biasa2 je . just ejek dia *cicak kering. Hahaha . itu pun member dia ketawakan . kesian dia. kay membalas dendam . jahat tak @Fattin Nurain ni . eh2 awak nak tengok muka boyfie saya ? nak takk? 


Alolo , omeyy anak makk . sejukk hati tengok muka dia . walaupun degil gilaaaaa. kadang2 menyakitkan hati saya. saya sayang dia sikit je <3 Haha . sebab saya lebih sayang kan ibubapa saya . Haha . *jelly nanti mamat dekat atas ni. haha . kesah apa saya dia nak jelly . bluekkk.


PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Perasaan tak boleh dikawal
  • cinta sejati dalam islam
  • KISAH SEORANG KRISTIAN MASUK ISLAM
  • maafkan saya sebab :'(
  • Rindukan arwah bf saya :'(
  • Akak ipar saya :>
  • cry and cry .
  • Al- Fatihah :'(
  • ayman thanks kasi kitaa kincen bintang
  • awakkkk , mana awakk ni . saya rindu awakkkk :'(