C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Perasaan tak boleh dikawal
Jumaat, 27 Januari 2012 • 9:09 PG • 0 comments






Hi , motif tulis nama akak hidayah syazwanie ? 
sebab time ni saya tengah sedih . perasaan dah tak boleh dikawal . sedih teramat sangat . takut dia tinggalkan saya . saya sayang dia . saya taknak dia tinggalkan saya sama macam arwah kembar dia (bf saya) pernah tinggalkan saya :\ . saya taknak kali ni pula dia tinggalkan saya . beberapa harini saya asyik sedih je sebab takut kesihatan akak wanie makin teruk . saya harap2 sangat ada orang menderma buah pinggang untuk dia :'> . siapa yang menderma tu memang bakal masuk syurga . 

Ya Allah , selamatkan lah Kak wanie Aminn .
 
sebelum dia pergi , biar saya pergi dulu sebelum dia . saya tak sanggup tengok dia pergi dulu . mungkin saya bukan lah orang yang baik untuk menasihati dia , bukan lah orang yang baik untuk mengubah dia . tapi ini tugas saya untuk menasihati semua manusia . semua manusia berhak menasihati sesama manusia . Pembaca entry ni , awak nak tahu dia lah kakak angkat saya yang paling saya sayang . yang paling lembut dan yang paling baik hati .

untuk kak hidayah syazwanie :- adik nak akak tahu yang adik sayang akak sangatsangat . walaupun akak jahat mana dengan adik , akak tetap baik bagi adik . walaupun akak kasar mana dengan adik , akak tetap lembut bagi adik . akak nak tahu adik sayang Ayman Kushairy macam mana peringkat nya ? macam tu lah adik sayang akak . walaupun kita tak pernah jumpa , tak pernah webcam , dan tak pernah dengar suara . kita ada kasih sayang di facebook je kak . itu pun adik dah bersyukur adik dapat kasih sayang dari akak . 

sebelum akak pergi menghadap ALLAH , akak maafkan semua kesalahan yang pernah adik buat dekat akak . maaf kalau adik terkasar bahasa . membuat akak terkecik hati dengan katakata adik . adik tak sengaja . maafkan adik pasal entry ni . maaf sebab adik buat akak nges . maaf  segalanyaa . mungkin akak akan pergi dulu , tapi mungkin akan datang adik pula . InsyaAllah adik akan dengar nasihat akak yang selama ni bersusah payah menasihati adik . satu perkataan yang tak pernah hilang dalam mulut dan fikiran adik ADIK SAYANG AKAK SAMPAI BILABILA .





PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • cinta sejati dalam islam
  • KISAH SEORANG KRISTIAN MASUK ISLAM
  • maafkan saya sebab :'(
  • Rindukan arwah bf saya :'(
  • Akak ipar saya :>
  • cry and cry .
  • Al- Fatihah :'(
  • ayman thanks kasi kitaa kincen bintang
  • awakkkk , mana awakk ni . saya rindu awakkkk :'(
  • Pengalaman aku bercinta