C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
special gift for me :>
Rabu, 8 Februari 2012 • 4:21 PG • 4 comments
Hi semua . nak story pasal buah hati saya bagi hadiah special . lol -.-' special sangat ke . seriusly tak kutt . dia taknak sambut *hari kekasih* sebab islam diharamkan sambut rite2 . kayy , dia cuma nak memberi hadiah yang special sangat tu dekat saya . tanda sayang *konon* . kayy . ceritanya bermula dari keluar dan tunggu dia dekat kedai mentari . 

BERMULANYA DISINI lol -.-'

time tunggu boyfie saya . dekat mentari tu ada member follow dari rumah . so benarkan je lah dyorang follow . tunggu punya tunggu nak dekat 1jam tunggu . apa lagi kerja saya . mengutukk orang lah masa nyaa -.-' yang paling gilaa lawakk ada budak ni *khairul dan farhan* saja buat2 cover nak save minyakk moto . kayy kiteorang buat bodoh jeh lah . ingat nak save minyak rupa-rupanya minyak takda maa. HAHAHA . gilaa buat malu diri sendiri , then ingatkan harini farhan sekola , rupa2 nya nak talam dua muka kejap . auww . HAHAHA .  

and then si buah hati saya datang dengan bengang nyaa sebab saya cakap dia *bodoh* alaaa , padahal tak marah tu . saje2 buat mukaa . omeyy gilaa . HAHA . then dia ajak saya pergi pasar olak lempit. kayy follow je. macam2 dugaan lah dekat pasar time tu. saya semalam try minta handphone dari dia. kay dapat woooo -_- . then apa lagi kerja saya . chek lahh . sekali tengok dekat timeline handphone dia . brrr berapi gilaa hati .

Hemm , mula tengok handphone tu mulaa lah saya takda mood . balik2 macam tu jeh . and then handphone dia saya terbawak balikk . dah sampai rumah dia call '' weh hantar handphone aku cepatt ! dekat angkasa. sekarang! '' Lol -.-' saya pun dengan cakap slow nyaa '' kayy , tunggu aku dekat sana '' . bila dah sampai sana , dah bagi handphone semua tu saya cakap ''okay lah , ayg balik dulu'' then dia terus tarik tangan saya .

Dia kata ''sudi tak ayg terima rantai ni, maaf ni je yang abg mampu'' then saya pandang mata dia tanpa kelipan . auww <3 pandang punya pandang mata nyaa lama2 dia ambil tangan saya dan letakkan kotak rantai dekat tangan saya . wow , sweet ke tu ? nolah . biasa2 jeh .




Taraaaaaaaaaa </3 ni rantainyaa 




PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Hi , soley soley~~
  • Perasaan tak boleh dikawal
  • cinta sejati dalam islam
  • KISAH SEORANG KRISTIAN MASUK ISLAM
  • maafkan saya sebab :'(
  • Rindukan arwah bf saya :'(
  • Akak ipar saya :>
  • cry and cry .
  • Al- Fatihah :'(
  • ayman thanks kasi kitaa kincen bintang