C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
si dia berubah :\
Sabtu, 18 Februari 2012 • 8:36 PG • 1 comments
hi , selamat malam dengan kekecewaan si dia . hemm , sanggup dia buat saya macam tunggul dia . dia buat saya macam hamba dia . dia buat saya macam menghilangkan bosan dia . dia suruh saya layan msg dia . Hemm , bila difikir2 kenapa dia buat saya macam ni . if dia call saya mesti dia kata dia ada bini kedua . iaitu kawan rapat saya sendiri . saya pun rasa macam Ya Allah ini ke dugaan yang kau berikan dekat aku ? betapa hampa nyaa hidup saya .

selama ni saya takda teman mengadu . sekarang saya baru dapat kawan yang betul2 setia dengar luahan hati saya . walaupun dia lelaki , dia sangat baikk . saya cerita lah yang saya ni penyabar . cerita lah dari mula2 . masa saya sakitt hati pun saya cerita . sampai kawan baru saya kata saya ni pandai jaga perasaan orang , tapi orang yang tak pernah nak jaga perasaan saya .  Hemm :\

kenapa boyfie saya sendiri tak pernah nak jaga perasaan saya . kenapa saya je nak kena jaga perasaan dia . saya lah yang kena dengar cakap dia , saya lah yang kena texting dia dan saya lah juga kena bangun kan dia pagipagi buta . kenapa semuanya saya ? ini ke tanggungjawab wanita if bercinta ? pelik betul lelaki zaman sekarang . tak pandai langsung nak hargai wanita yang betul2 mencinta dia . 

bila dah jadi macam ni , bila saya beritahu dia yang dia dah berubah dia marah2 saya . apa salah saya ? sekurang-kurang nya saya jujur atas perubahan dia . atas tingkah laku dia . saya tak pernah percaya yang dia betul-betul setia dekat saya . saya tak percaya yang dia betul-betul sayangkan saya . kata-kata yang pernah keluar dari mulut dia saya tak pernah percaya sampai hujung nyawa saya . minggu lepas saya dengan dia selalu gadoh . rasa macam jodoh saya dengan dia dah tak lama . dan minggu tu jugak rasa sayang saya dekat dia dah hilang . hilang segalanyaa .

Maafkan saya muhd ashraff , hati saya dah terluka besar. dan sekarang hanya seorang mendengar luahan hati saya , dan saya rasa macam dah anggap dia berada di kedudukan awak sekarang. bila dia online *facebook* saya rasa macam Happy . bila awak online saya terus offline *facebook* sebab saya tak sanggup merasa kepedihan dihati saya lagi . cukup lah sekali awak buat saya macam ni . sampai bila2 saya takkan terima awak balik dalam hati saya . saya hanya mampu maafkan awak dan mengharap awak bahagia disamping orang yang awak sayang :'>


PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Happy birthday Muhd Ashraff
  • special gift for me :>
  • Hi , soley soley~~
  • Perasaan tak boleh dikawal
  • cinta sejati dalam islam
  • KISAH SEORANG KRISTIAN MASUK ISLAM
  • maafkan saya sebab :'(
  • Rindukan arwah bf saya :'(
  • Akak ipar saya :>
  • cry and cry .