C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
La tahzan innallaha ma’ana
Sabtu, 7 Julai 2012 • 9:40 PG • 0 comments





wahai kawan-kawan ku , jangan lah kau bersedih dengan dugaan yang allah bagi pada kita semua , kita semua ada dugaan yang sama. kesemua nya InsyaAllah kita tempuh sama-sama . La tahzan innallaha ma’ana jangan lah kau bersedih ,Allah bersama kita . Finaly , kita dah jadi BFF dari form1 untill now . hope Best friend fillah until jannah . InsyaAllah dengan izin Allah .
For SITI HAJAR BINTI NASIR , be strong okeyy. semua nya ada hikmah . tak salah kau nak berubah then taubat . Allah sentiasa membuka pintu taubatnya untuk umat2 nyaa . inyaAllah aku support kau untuk berubah dan aku maaf kan kau .
For my buddyz NOR FARA DIANA BINTI SALAM , heyy kawan , aku doakan adik kau comel macam aku okeyyy . and hope relay kau kekal until jannah .
For my big friend NOR ADILAH BINTI HALIM , jangan berdendam dengan orang okeyyy , ingat kita dah  nak trial PMR , so kita kena berbaik dan meminta maaf .

And to all my friend i love you okeyy . Good luck to myself and good luck to all student PMR this year's . trial dah dekat kan , banyak kan stady --' jangan asik online facebook dan twitter . Dan selamat berpuasa jugak okayyy . 


PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Pesanan Untuk Wanita Dari Seorang Lelaki
  • Andai lelaki tahu
  • seorang gadis yang memeluk islam
  • Kawan atau lawan ?
  • Bukan nak perli
  • Kalau aku seorang lelaki
  • Be mine
  • Happy 2 weeks .
  • kawan , aku rindu kau teramat :\
  • si dia berubah :\