C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Nak blackberyy!!!!!!!!!!!
Rabu, 11 Julai 2012 • 11:50 PTG • 0 comments

Aku nak BB !!!!!! untung lah kawan aku semua dah pakai handphone canggih ! aku sorang je pakai hp burukkkkkkk. balqis dah pakai bb :'( dyla dah pakai hp walkman touch. nadirah dah pakai hp iphone . fara dah pakai hp nokia x2-01 . aku ni bilaaaa lagi !!!! asyik pakai hp tak berkualiti je . 
hp yg aku guna sekarang serupa tak payah ada speaker . nak dengar lagu pun takda suara . nak bukak internet pun tak bolehhhhhhhhh . asyik termati je hp tu .... nak BB tahun ni jugakkkk!


PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • La tahzan innallaha ma’ana
  • Pesanan Untuk Wanita Dari Seorang Lelaki
  • Andai lelaki tahu
  • seorang gadis yang memeluk islam
  • Kawan atau lawan ?
  • Bukan nak perli
  • Kalau aku seorang lelaki
  • Be mine
  • Happy 2 weeks .
  • kawan , aku rindu kau teramat :\