C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Rindukan arwah bf saya :'(
Isnin, 12 Disember 2011 • 1:30 PTG • 0 comments
hi assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pembaca blogger saya :'>
awak semua nak tahu kenapa saya tetiba arwah bf saya ? hemmm
tadi saya layan cerita "HANTU DI SEKOLA" .
cerita nyaa ada sedih , ada lawak dan ada seram . yang part sedih tu macam benda yang dah terjadi dekat saya :'(
Yaa , cerita seorang lelaki pergi meninggalkan seorang perempuan yang sangat mencintai dia . dan lelaki tu bagi satu loceng untuk bagi petunjuk , bila loceng tu berbunyi bermaksud lelaki tu sedang merindui perempuan tu .
like me . seorang lelaki yang sangat saya cintai dah pergi meninggalkan saya buat selama-lamanya , dan dia sempat bagi keychain bintang dekat saya . if saya rindu dia , dia suruh saya tengok bintang tu .

JANGAN MENANGIS :'> Saya kuat :'< arwah dah tinggalkan saya selama 4bulan .
dan saya harus redho :> bukan apa . seriusly saya sangat merindui arwah bf saya :'<



PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Akak ipar saya :>
  • cry and cry .
  • Al- Fatihah :'(
  • ayman thanks kasi kitaa kincen bintang
  • awakkkk , mana awakk ni . saya rindu awakkkk :'(
  • Pengalaman aku bercinta
  • semalam