C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
PRA-PMR habis. So now?
Khamis, 27 September 2012 • 10:52 PTG • 0 comments

Hi assalamualaikum! 
PRA-PMR habis dan sekarang kami tidakkk merdeka kerana tidak lama lagi saya dan candidate PMR 97 akan menduduki PMR :"( OMG saya tak bersedia dan saya harap semua ni akan berjalan dengan lancarrrrrrrr!! GoodLuckk to all my friend 3Belian 3Delima 3Zamrud 3Mutiara dan 3Nilam. hope korang boleh jawab. 


Lepas PMR mybe rindu nak belajar KHB (pertanian) dengan cikgu adhan. dan semua kawan KHB pert saya lelaki dan saya sorang perempuan. Lepas PMR mybe kita dah tak sekepala. Nasir teman saya belajar, sampai timbul kontrolversi yang nasir couple dengan saya. sedangkan kami just BFF. 
Lepas ni mybe rindu nak menukang dan menyuruh budak2 khb pert saya potongkan kayu untuk saya. and mybe lepas ni saya dah tak boleh termenung tengok gelagatt YUS NAJMI dengan ALIFF. mereka so funny. mereka gembirakan saya :'(
Lepas tamat 2012 mybe kita dah tak jumpa. mybe masing-masing ambil Aliran lain. SAYA AKAN AMAT MERINDUI MEREKAAAAAAAAA T,T . hope budak kelas khb pert saya LULUS PMR dan cemerlang dunia dan akhirattttttt . InsyaAllah. 



PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • The story of a friend
  • Nak blackberyy!!!!!!!!!!!
  • La tahzan innallaha ma’ana
  • Pesanan Untuk Wanita Dari Seorang Lelaki
  • Andai lelaki tahu
  • seorang gadis yang memeluk islam
  • Kawan atau lawan ?
  • Bukan nak perli
  • Kalau aku seorang lelaki
  • Be mine