C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Al- Fatihah :'(
Jumaat, 30 September 2011 • 10:52 PG • 5 comments
Assalamualaikum . untuk sesiapa yang nak tahu cerita macam mana bf saya boleh meninggal . 
baca lah disini . 

Hemm , saya dapat tahu semua ni dari cousin tersayang ayman . fizzy kamal firdaus 
jam 7 dia ada dalam bus sekola . bus sekola tu dah parking depan sekola .
buda2 sekola belum turun bus lagi . then ada lori ni dia macam hilang kawalan .
then dia langgar bus sekola tu . keadaan dia dalam bus tu takda apa .
cuma dia tak sedarkan diri . then saya dapat tahu ni jam 4 . then dia terlantar dia hspital klang jam 10 .
saya ingat jam 2 dia still ada lagi di dunia ini . saya tak tahu . sebab masa ni saya disekola .

saya bincang dengan cousin dia , ingat malam nya nak pergi tengok dia dekat hsptl .
then malam nya saya baru lepas solat maghrib kawan fizzy mcg ayman dah meninggal .
okeyy saya tak percaya . saya call fizzy . fizzy kata ya betul kak ayman dah meninggal .
okyy masa tu menitis lah airmata aku atas sejadah . ya Allah sungguh tak percaya .
saya tanya fizzy and now ayman dimana ? fizzy kata ayman dah dikebumikan .
What? Hemm , saya tnya fizzy bila ayman meninggal? jam 2 .

hemm patut lah jam 2 saya macam terhentak jantung seolah2 ada benda buruk terjadi dekat dia .
then saya tanya ayman sakit apa? fizzy kata dia takda cedera apa2 pun . 
dia meninggal macam tu sahaja . mungkin langaran lori tu teramat kuat membuatkan jantung ayman tu . :'( 
Faham takk korang? takk faham comment okeyy 


PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • ayman thanks kasi kitaa kincen bintang
  • awakkkk , mana awakk ni . saya rindu awakkkk :'(
  • Pengalaman aku bercinta
  • semalam