C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
ayman thanks kasi kitaa kincen bintang
Rabu, 28 September 2011 • 9:58 PG • 0 comments
Nak story about my muncit^^ hihi .
okeyy tengahari tadi aku pergi sekola . sekola punya sekola tima dah habis solat zohor ,
aku terserempak dengan adik sedara ayman .
then adik sedara dia bagi kincen bintang tu dekat aku , macam mana ya nak cakap ,
kiranya ayman pas benda nya dekat adik sedaranya suruh kasi aku .
hah baru betul kutt ayat aku tu . hihi

okeyy then dah dapat bintang tu aku rasa macam happy semacam .
then masa belajar aku pegang , masa balik aku pengang . 
aku macam nak bintang tu harihari ada disamping aku . di mana ada aku disitu ada kincen bintang .
okeyy rasa macam makin rindu ada makin sayang ada dekat AYMAN . OMG .
ayman baca ni SAYA SAYANG AWAKK . hehe

bila aku pegang bintang tu aku teringat kan ayman . haish
HAHA . well dah sayang kan ofc lah teringat kan ayman . agakagak bila lah aku boleh jumpa dia .
walaupun aku dengan ayman duduk berjauhan , sekola tak sama but hati aku tetap dekat dia .
ecehhh jiwang pula aku malammalam <3


PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • awakkkk , mana awakk ni . saya rindu awakkkk :'(
  • Pengalaman aku bercinta
  • semalam