C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
cry and cry .
Sabtu, 1 Oktober 2011 • 11:05 PG • 0 comments
Assalamualaikum :')
hi all . hemm . dah tiga hari saya cuba tenangkan hati saya . cuba untuk berhenti nges .
but tak boleh . saya sangatsangat sayangi dia . Ya Allah saya sangat merindui arwahh . 
hemm . angan2 saya untuk berjumpa arwah lepas PMR . :'(
tapi sebelum 4hari sebelum PMR arwah dah tinggalkan saya . saya tak kuatt .
saya macam tak boleh menerima kenyataan yang arwah dah tiada didunia lagi .
subbahannallah lailahailalAllah :'(

barikan lah aku kekuatan untuk menerima kenyataan . dan menerima dugaan dan ujian yang telah allah berikan kepada saya :'(
heemmm , saya teramat merindui nyaa . saya harap dengan bintang yang arwah bagi dekat saya boleh membuatkan hati saya tenang dan bersamanya selalu :')



PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Al- Fatihah :'(
  • ayman thanks kasi kitaa kincen bintang
  • awakkkk , mana awakk ni . saya rindu awakkkk :'(
  • Pengalaman aku bercinta
  • semalam