C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Happy/Sad/Sweet Relationship
Sabtu, 29 Jun 2013 • 11:10 PTG • 0 comments
Assalamualaikum, maaf saya always busy dengan sekolah sampai sekarang dah tak ada masa nak update blogger. habuk-habuk dah blogger ni. dah lah simple. tak ada lagu. Yeahh today finally done edit blogger ni supaya ada lagu. then delete kenangan lama yang boleh menyakitkan hati. Motif saya pakai blogger ni bukan nak jadi budak BLOGGER, tetapi nak kongsi/cerita tentang luahan hati, tentang kehidupan, tentang kawan-kawan serta sahabat. dan tak lupa juga saya selalu update tentang arwah bf saya. tapi buat masa sekarang sukar bagi saya untuk berkongsi. kerana setiap kali luahkan, mesti mengalir air mata ni. maybe saya belom masih terima yang arwah dah tinggalkan saya. InsyaAllah one day saya boleh terima.

Now nak kongsi Happy Sad Sweet MyRelationship :)
Dia hanya BOYFRIEND saya. belom jadi yang sah buat saya. dalam hubungan saya dengan dia, macam BESTFRIEND, BROTHER, FAMILY. rasa macam lebih selesa dengan dia dengan sebelom-sebelom ni. I don't know why. maybe sebab dia sporting, jenis tak sorok perangai. Dan saya paling faham dia, dia pemalu. walaupun terserempak dengan saya, dia tunduk sebab taknak tengok muka saya. kata dia, dia segan nak tengok perempuan. 

Dia sebenarnya dikegilaan oleh kawan-kawan saya sendiri :'/ hmmm masa dia first masuk, dia HOT dimulut kawan-kawan sayawalaupun saya tahu masa tu dia ni tak kenal saya. dan saya minat dia. Masa tu saya dah JEALOUS GILAAAAA. tak terkata, rasanya 20/03/2013 saya patut luahkan semuanya dekat kawan2 saya yang saya minat dia ni dan jujur dekat kawan-kawan yang saya sekarang dalam proses nak berhubungan rapat sebagai GF/BF. Diaorang pun macam marah dekat saya, dan sukar untuk terima apa yang saya cakap.

Malam 23/03/2013 WeCouple :')
salah sorang kawan saya kecewa dan kawan saya salah sorang sedih. mesti diaorang tertanya-tanya macam mana saya kenal dia, dan melalui apakah saya contact dia. saya cerita yang saya kenal dia di laman sosial. Ya! facebook a.k.a muka buku. dia minta number fon dan we contact. dari situ saya kenal dia dan makin akrab dengan dia. maaf kawan-kawan sebab saya rampas lelaki idaman korang semua. tapi maaf, saya tak tahu dia yang korang minat/suka/puja kekachakan dia. 

Lama-lama kawan saya boleh terima sutuasi yang menyakitkan hati ni.
DIA adalah Muhd Syafiq Bin Azmi :') 
23/03/2013
god willing to stay with him
InsyaAllah kalau jodoh masih ada.
Tak salah untuk merancang masa depan bersama insan.
Terima Kasih 
kerana membaca luahan hati saya

PUBLISH


PAST
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Assalamualaikum Cinta
  • 2bulan?
  • Selagi masih ada ketabahan
  • PRA-PMR habis. So now?
  • The story of a friend
  • Nak blackberyy!!!!!!!!!!!
  • La tahzan innallaha ma’ana
  • Pesanan Untuk Wanita Dari Seorang Lelaki
  • Andai lelaki tahu
  • seorang gadis yang memeluk islam