C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
2bulan?
Ahad, 30 Disember 2012 • 3:50 PG • 0 comments



Assalamualaikum & salam sejahtera dan salam maghrib juga.
back to title ada apa ye dengan 2bulan dari bulan 11 untill bulan 12? Hahahahaha.sebenarnya tak ada apa pun.just 2bulan SINGLE dan tanpa teman hidup.Hohoho *KetawaSanta* motif saya single? sebab tak sanggup disakiti,tak sanggup dikhianati.Now in my mind nak belajar.yelah next week saya baru form4 then next year dah SPM kan.so tumpukan dulu pada pelajaran nak bercinta boleh kena lah pandai bahagikan masa.
Lagipun kita baru budak sekolah kan,rasanya better fikir belajar daripada fikir COUPLE.i mean bukan saya tak nak bercinta,tapi saya fikir ibu ayah saya hantar saya pergi sekolah untuk apa?untuk belajar bukan untuk mencari cinta and blablabla~~~~
Buat masa sekarang saya masih belom bersedia untuk bercinta.fokus untuk subjek yang akan diambil for form4 nanti.btw nak tanya ada apa ye dengan cinta? cinta pada manusia memang tak salah,tapi kita yang salah gunakan cinta tu.COUPLE? awak awak semua dapat apa dengan couple?dapat dosa.jumpa berdua,berpegang tangan,dengar suara girl yang bukan jadi yg halal buat awak.for girl,suara awak aurat tau.
And and and ahhhh tak tau nak cakap apa.
PUBLISH!


PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Selagi masih ada ketabahan
  • PRA-PMR habis. So now?
  • The story of a friend
  • Nak blackberyy!!!!!!!!!!!
  • La tahzan innallaha ma’ana
  • Pesanan Untuk Wanita Dari Seorang Lelaki
  • Andai lelaki tahu
  • seorang gadis yang memeluk islam
  • Kawan atau lawan ?
  • Bukan nak perli