C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Assalamualaikum Cinta
Ahad, 3 Mac 2013 • 5:11 PG • 0 comments
Assalamualaikum cinta hati ku.
Hai blogger yang saya sayangi, awak dah berHabuk. kesian awak. 
Maafkan saya sebab selama ni saya busy dengan sekolah, hw , sekola dan hw. dan sampai saya lupa nak update awak. Hai single 6month. and say Goodbye to my crush. his happy right now without me. his have new girlfriend. and i hope his can forget me forever ever and ever. Hmmmm :/ i don't have crush :'( i don't have boyfriend. i just have family & friend.

Saya tak akan pernah lupa memori saya dengan awak selama 3bulan. 
yeah saya baru kenal awak 3bulan. tetiba semalam awak terlepas ckp yang awak dah ada gf. dah couple selama 1 bulan. terkilan hati, hati saya bagai ditusuk di calar kan menggunakan pisau yang amat tajam. 
saya nak tinggalkan awak selamanya dan saya tak menyesal kenal awak. terima kasih selama 3 bulan awak teman saya, awak sudi text dengan saya dan awak sudi bahagiakan saya walaupun saya tahu one day saya terpaksa tinggalkan awak dengan sebab yang "HATI SAYA AMAT SAKIT" tapi one day tu hari ini lah masa nya untuk saya tinggalkan awak.

Walaupun saya akan rindu dengan lawak awak, senyuman awak, dengan text yang sengal awak tu. tapi semua tu akan berakhir hari ini. awak adalah crush yang terbaik bagi saya walaupun kita tak pernah jumpa. pernah pun terserempak dekat sekolah kan. Hmmmmm saya harap awak bahagia dengan gf awak walaupun saya tahu gf awak belom tentu jadi wife awak. tapi kalau jodoh tak kemana kan. hmmm maaf kan saya, saya terpaksa tinggalkan awak. walaupun berat hati ni :')



PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • 2bulan?
  • Selagi masih ada ketabahan
  • PRA-PMR habis. So now?
  • The story of a friend
  • Nak blackberyy!!!!!!!!!!!
  • La tahzan innallaha ma’ana
  • Pesanan Untuk Wanita Dari Seorang Lelaki
  • Andai lelaki tahu
  • seorang gadis yang memeluk islam
  • Kawan atau lawan ?