C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Pengalaman aku bercinta
Isnin, 19 September 2011 • 2:51 PG • 0 comments
okeyy , pengalaman aku bercinta masa sekola rendah . aku start bercinta masa darjah2 .
dasyat takk? HAHA . takk kutt . okeyy cinta monyet . siapa tak kenal okeyy .
berderett kutt . darjah2 darjah3 darjah4 darjah5 sampai darjah6 . okeyy tak pernah takde pakwa . HAHA
cinta monyett .

okeyy apabila masuk sekola menenggah rasa macam dah fobia sangat kutt nak bercinta . 
but ada yang buka pintu hati aku . alhamdulillah kami couple dalam satu tahun sahaja . 
sampai aku form2 dalam bulan3 kami break off . sebab dia bukan jodoh aku . okeyy . sedih juga lah break off dengan dia .
macammacam halangan menimpa kami . okeyy , just redho . then dia pula pindah sekola . tinggal kan aku . okeyy . tak kisah . janji now berkawan sahaja .

lepas tu aku couple dengan budak satu class aku . budak nyaaa baikk . but 5bulan je couple dengan dia .
tak lama pun . sebab dia mula mengatal . okeyy . aku benci kutt budakkk mengatal . eerggg . 
now fobia dengan otakk blue . then aku nak berubah . try clash dengan dia and then aku tetiba rasa benci dekat dia . okeyy abaikanje lah dia .

lepass tu aku couple dengan budakk hot gila meletup ni . dia dance artis . okeyy mula2 kenal dia dalam muka buku sahaja .
then tetiba macam terserempakk je dekat sekola bulatt aku ni . and then tetiba dia minta couple . okeyy couple dia aku terima .
lama kelamaan dia curang dengan akuu . ehh siall lahh . panas je hati aku . okeyy . kumbang bukan seekor .

then tunggu punya tunggu aku dapat >>>>>>>

Ayman Kushairy

okeyyy sumpahh sayang gilaa dekat dia . kami masih stil couple okeyy . walaupon dia tak pakai handphone buat sementara waktu . kami bolehh chat chit dekat muka buku . 
now kami sedang bwt relationship . okeyy hope aku kekal sampai keakhir hayat . 
sampai dapat cucu cicit . okeyy ayman ILOVEYOUSOMUCHDAMN . MUAHHMUAAHH :*


PASTFUTURE
MY WORDS;

Assalamualaikum hai, i'm Fattin Nurain. 12/05/1997.Malaysia. Muslim

MyHeart;


" IloveYou!! 23/03/2013 "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • semalam